DRTIČE ODPADŮ

Záruka a servis

Záruka na drtič odpadu je důležitým aspektem při nákupu tohoto zařízení do vaší kuchyně. Drtič odpadu je užitečným nástrojem pro likvidaci organického potravinového odpadu, ale stejně jako u všech elektrospotřebičů, může dojít k problémům. Záruka vám poskytuje jistotu, že v případě poruchy nebo problému s drtičem odpadu budete mít nárok na opravu nebo výměnu zařízení. Zde se podíváme na důležité informace týkající se záruky na drtič odpadu.

Délka záruky

Délka záruky na drtič odpadu se liší v závislosti na modelu a značce. Většina modelů je dodávána s několikaletou zárukou, což znamená, že se zavazujeme opravit nebo vyměnit zařízení v případě problémů během určité doby od zakoupení.

Co záruka obvykle zahrnuje

  • Opravy: Zavazujeme se opravit zařízení v případě, že dojde k problémům nebo poruše, pokud jsou problémy způsobeny z výroby nebo předčasnými vadami materiálů.
  • Výměnu: Pokud zařízení nelze úspěšně opravit, nahradíme jej novým drtičem odpadu.
  • Náhradní díly: Záruka zahrnuje také náhradní díly, které jsou nezbytné k provedení oprav.
  • Práci a servis: Pochopitelně pokrýváme náklady na práci a servis během oprav.
  • Svoz a dopravu: Drtič Vám v případě poruchy za naše náklady odvezeme a následně opravený či nový zdarma přivezeme zpět k vám domů.

Pozáruční servis

  • Zajišťujeme také pozáruční servis. Servisem drtičů odpadu se zabýváme přes 10 let, jsme tedy schopni Vám telefonicky poradit v případě menších poruch, případně jsme ochotni Vám zajistit svoz vašeho drtiče a necháme si jej doručit k nám na adresu.
  • Na naší pobočce proběhne diagnostika a následně s vámi budeme komunikovat cenu opravy, případně ideální náhradu v případě rozsáhlých nebo neopravitelných závad porouchaného drtiče.
  • V případě potíží volejte na telefonní číslo +420 606 755 799 nebo nás kontaktujte drtice@elektrocb.cz.