Kontaktujte nás během pracovní doby
na telefon. +420 606 755 799 nebo
e-mailem: pavel.voracek@elektrocb.cz
K reklamaci je nutné ve všech případech předložit doklady o prodeji zboží vystavené prodávajícím kupujícímu - fakturu nebo paragon. Kupující je povinen předat prodávajícímu reklamované zboží úplné, s kompletní dokumentací, neporušené, čisté a v originálním balení. Pokud tak neučiní, je prodávající oprávněn reklamaci odmítnout.
Prodávající je povinen zajistit, aby autorizovaný záruční servis vadu odstranil nejpozději do třiceti kalendářních dnů od převzetí zboží k opravě a v této lhůtě opravené zboží bezplatně doručit zpět zákazníkovi.
V případě, že výše uvedená lhůta k odstranění vady uplyne marně, vystaví prodávající na vadné zboží dobropis ve výši prodejní ceny vadného zboží a smlouva ohledně vadného zboží mezi prodávajícím a zákazníkem zaniká. Oprávněnost reklamace musí zákazník doložit prodejním dokladem a záručním listem s uvedením uvedeným výrobním (sériovým) číslem.
Na veškeré námi dodávané výrobky pro domácnost, je zajištěna záruční doba min. 24 měsíců. V případě poruchy spotřebiče, je nutné vyhledat servisní středisko, nejbližší místu vašeho bydliště. Toto servisní středisko najdete: v příloze návodu na obsluhu v samostané příloze záručního listu přímo na záručním listu
V případě neoprávněné reklamace je zákazník povinen uhradit náklady s tím spojené.